צרו קשר
ּ

כלב נובח ללא הפסקה

כלב נובח ללא הפסקה יכול להיות בעיה רצינית. השכנים לא מפסיקים להתלונן, אנחנו כמעט ולא מצליחים לישון והתינוקת מתחילה לבכות בכל נביחה. זו יכולה להיות דפיקה בדלת או הרגע בו אתם עוזבים את הבית והכלב מתגעגע או משתעמם. לכל כלב קיימים הגירויים אשר יגרמו לו להתחיל לנבוח באובססיביות. מאלף כלבים מקצועי ומוסמך יכול לעזור לכם לגלות את הסיבות לנבחנות ולהתאים להן את הפתרון המתאים.

כלב נובח ללא הפסקה

כלב נובח ללא הפסקה – סיבות ופתרונות

כלבים יכולים לנבוח מסיבות שונות. לרובן ניתן למצוא פתרון לבעיה אשר מפריע להם ועל ידי כך למנוע את התופעה הרועשת.

  • שעמום – ישנם כלבים רבים אשר נובחים משום שלא מקבלים מספיק גירויים מנטליים או פיזיולוגיים מהסביבה שלהם. על מנת לפתור את הבעיה הזו יהיה עליכם לדאוג לפעילות עבור הכלב. חשוב לא להתעלם מהתופעה משום שהכלב ימשיך לנבוח או עלול להתדרדר לפעילות מזיקה אחרת.
  • חרדת נטישה – הנביחות מתחילות ברגע שאתם לא נמצאים בזווית העין? ייתכן וכלבכם סובל מחרדת נטישה, על מנת לגלות את הדרכים היעילות ביותר להתמודדות עם הבעיה תוכלו לפנות לא מאלף כלבים מוסמך.
  • שמירה על טרטוריה – כלבים רבים מטבעם נוטים להגן ולשמור על הטריטוריה שלכם ושל הלהקה שלכם. על כן בשעה שהם מזהים דבר שמגדירים כאיום הם עלולים להתחיל לנבוח עד שרגע שהאיום יעלם. הפתרון למצב זה דורש גם הוא התערבות של מאלף או הצמדה של משמעויות חיוביות לגורמים שהוא מזהה כעוינים.

איך מאלף כלבים יכול לעזור ?

ברגע שיש לכם כלב נובח ללא הפסקה, הצעד הראשון שלכם צריך להיות החזרה של הדומיננטיות לידיים שלכם. נדב אילוף כלבים בע"מ יכול לסייע לכם לזכות שוב התואר של מנהיג הלהקה. כך בתור מנהיגי האלפא תוכלו להוכיח לכלב כי הוא נמצא במקום בטוח ואין סיבה להרגיש את הצורך לגונן על דיירי הבית ללא הפסקה. מאלף הכלבים יכול להעניק לכם טיפים ושיטות נוספות אשר יורידו את מפלס המתח של הכלב ועל כן יגרמו לו להפסיק לנבוח.

למעלה

נדב כהן מאלף הכלבים שלכם!

לייעןץ והכוונה מלאו את הפרטים :

ּ