צרו קשר
ּ

מאלף כלבים בחיפה

כיום ניתן לראות כי יותר ויותר אנשים בוחרים לנצל את שירותיו של מאלף כלבים בחיפה. זאת מפני שאיש המקצוע המנוסה הזה יוכל לעזור לכם למצוא את השפה המשותפת עם כלבכם, זאת בנוסף למניעת התנהגויות שליליות כמו עליה על רהיטים או עשיית צרכים בתוך הבית.

מאלף כלבים בחיפה

טיפים לאילוץ של מאלף כלבים בחיפה

אתם מסתכלים על הכלב שלכם, הוא מכשכש בזנב ומסתכל עליכם בחזרה. אתם נותנים פקודה והכלב ממשיך להסתכל עליכם במבט לא מבין. אם המצב הזה נשמע לכם מוכר מידי, סביר להניח כי אתם זקוקים לעזרתו של מאלף כלבים בחיפה.

  • במידה והכלב נוטה לקפוץ על בעלי הבית, תוכלו למנוע את התופעה על ידי הורדת הכלב לרצפה והתעלמות מהקפיצות. כך תוכלו להעביר את המסר כי ההסתערות והקפיצות הינן הרגל שאינו רצוי בבית זה.
  • במידה ויש לכם כלב חדש, חשוב מאוד להעניק לו את הזמן להסתגל אליכם ואל הסביבה החדשה שלו. עשו את התהליך בהדרגה והסבלנות, אין ספק כי ההשקעה שלכם תשתלם בסופו של דבר והחבר הפרוותי החדש שלכם ירגיש במהרה בבית.
  • הקפידו על חיזוקים חיוביים. בשעה שהכלב עושה את המצופה ממנו הקפידו להעניק לו מדי פעם חיזוקים חיוביים. אלו יכולים להיות בצורת צ'ופר כמו חטיף, או ליטוף ומגע רך ואוהב. חיזוקים אלו יכולים להיות מוענקים כשהכלב ממלא פקודה או בשלב אילוף לצרכים כשהכלב עושה את צרכיו מחוץ לבית.

בחירה של שיטת אילוף

קיימות שיטות אילוף וטכניקות שונות. השיטה הקלאסית מתבססת על ערכיו של פאבלוב, היא אומרת כי כל פעולה של הכלב יכולה לזכות בתגמול, בין אם חיובי או שלילי. שיטה זו כוללת גם שימוש בתיקון וענישה במידת הצורך. השיטה הפופולרית ביותר כיום, היא שיטת אילוף חיובית והיא הוכיחה את יעילותה בכל רחבי העולם. שיטה זו מתבססת על מתן חיזוקים חיוביים בלבד. חשוב לציין כי קיימות גם שיטות אילוף משולבות, והן מהוות את דרך הזהב שבין שיטות אילוף רכות לקשות. בעזרתו של נדב אילוף כלבים בע"מ תוכלו למצוא את הדרך המתאימה ביותר לכם לאילוף הכלב ולמציאת השפה המשותפת איתו.

למעלה

נדב כהן מאלף הכלבים שלכם!

לייעןץ והכוונה מלאו את הפרטים :

ּ