צרו קשר
ּ

מאלף כלבים מומלץ

לרוב, צעדיו הראשונים של אדם אשר מאמץ או קונה כלב יכללו ביקור בחנות חיות למען קניית שק אוכל ומשחקים ובחירת וטרינר אשר יעניק לו את חיסוניו הראשונים. אך זכרו, כפי שאתם דואגים לבריאותו של חברכם החדש, כך צריך לדאוג גם להתנהגותו וחינוכו. חפשו מאלף כלבים מומלץ אשר יוכל להדריך אתכם לגבי מה צריך לעשות בכל שלב התפתחותי של הכלב כך שלא ייווצרו בעיות התנהגותיות בעתיד.

מאלף כלבים מומלץ

החשיבות במציאת מאלף כלבים מומלץ

כשם שאין שני בני אדם דומים, כך אין שני כלבים דומים. כלבים שונים מגיבים לשיטות אילוף שונות בצורה שונה. מציאה של מאלף כלבים מומלץ אשר יכול למצוא "שפה משותפת" עם כלבכם, יכולה להיות הגורם שישפיע בצורה היעילה ביותר לשיפור של התנהגותו של הכלב שלכם. אך לא רק עם הכלב. גם אתם צריכים להרגיש חיבור למאלץ, זו הרי כל מטרת האילוף. שאתם תוכלו לתקשר בצורה טובה יותר עם הכלב והוא יצליח להבין את המצופה ממנו ולבצע אותו.

מאלפי כלבים רבים נוטים להשתמש בשילוב של שיטות וגישות שונות הטכניקות האילוף שלהם. זאת משום שאין נוסחה אחת בלבד שיכולה לעבוד באופן יעיל על כל כלב. המענה האפקטיבי ביותר יהיה זה שיכלול שילוב של שיטות שונות, כך שיוכלו להתאים כמענה למגוון רחב של סיטואציות שאיתם אתם והכלב שלכם עשויים להתמודד.

איך מאלף עובד ?

מאלף כלבים מומלץ בשלב הראשון יכיר את הכלב, את אופיו ואת תכונותיו. יבחן את דפוסי התנהגותו וישים דגש על הגירויים אשר מעוררים את תשומת ליבו של כלבכם. רק לאחר מכן הוא יוכל להסביר לכם על הדרכים הטובות ביותר להמשך העבודה על התנהגותו של הכלב. אצל נדב אילוף כלבים בע"מ תוכלו לקבל את הסיוע הטוב ביותר להבנת צרכיו של הכלב ולשיפור יכולת התקשורת בינכם, כך שגם הכלב יבין את הצרכים שלכם. אל תהססו, זו ההזדמנות שלכם לעזור לכלבכם להיפטר מהתנהגויות שליליות כמו נביחה שלא פוסקת או עשיית צרכים בבית.

למעלה

נדב כהן מאלף הכלבים שלכם!

לייעןץ והכוונה מלאו את הפרטים :

ּ