צרו קשר
ּ

מאלף כלבים בצפון

מאלף כלבים בצפון יכול להיות הפתרון שלכם לבעיית עשיית צרכים בבית, אך לא רק. אתם וכלבכם יכולים להרוויח המון מפעילות משותפת עם מאלף כלבים אשר מתאים לשניכם. כולנו רוצים כלב מאולף וממושמע, אך חשוב לזכור כי כל כלב, בדיוק כמו כל ילד, מגיע עם אופי משלו. עקב מגבלות השפה אנו עלולים לעיתים לגלות קשיים מסוימים בתקשורת הבסיסית עם הכלב ואילופו.

מאלף כלבים בצפון

במה מתעסק מאלף כלבים בצפון ?

מאלף כלבים בצפון עוסק בתחומים רבים ושונים ויכול לעזור לכם ולכלבכם לפתור בעיות התנהגותיות שונות. חלק מעיסוקיו של המאלף כוללים בן היתר:

  • ציות לפקודות – המאלץ יעזור לכלבכם ללמוד כיצד לציית לפקודות שלכם. דבר זה למעשה יסייע לכלב להבין אתכם בצורה טובה יותר. שיפור רמת התקשורת בינכם יסייע ליצירת קשר טוב יותר בינכם לבין הכלב שלכם.
  • שיפור יכולת חשיבה של הכלב – זאת ניתן להשיג על ידי שימוש במשחקי חשיבה שונים. שימוש באביזרים שונים יכול לעזור לעצב גם את התנהגותו של הכלב.
  • טיפול בהתנהגויות שליליות – נשיכות של גורים, עשיית צרכים בבית ועליה על רהיטים הינם רק דוגמאות בודדות להתנהגות אשר אין אנו רואים כחיובית. אילוף כלבים יכול לסייע במניעת התנהגות לא רצויה זו בדרכים שונות.

מעבר לטיפול ההתנהגותי של הכלב, מאלף כלבים בצפון יכול לסייע לנו בבחירת הכלב המתאים ביותר עבור משפחתכם. זאת בנוסף למכירת מזון וציוד נלווה לבעלי חיים.

זכרו כי אתם לא לבד במערכה

הקשר עם המאלף אינו נגמר ברגע שנגמרו השיעורים. המאלף שלכם יהיה חלק חשוב מאוד בחייכם ובחייו של הכלב שלכם בדיוק כמו הווטרינר. איש מקצוע מנוסה זה יהיה האדם אשר יהפוך את החיים שלכם לטובים יותר ויחזק את הקשר בינכם לבין כלבכם. זהו האדם אליו תוכלו לפנות גם בהמשך בכל שאלה שקשורה לסדר היום או ההתנהגות של הכלב. נדב כהן – מאלף כלבים מקצועי ומוסמך, ישמח לעמוד לרשותכם ולספק בעבורכם שירותי אילוף כלבים מקצועיים. צרו קשר עוד היום ותוכלו לקבל ייעוץ טלפוני ראשוני כבר עכשיו.

למעלה

נדב כהן מאלף הכלבים שלכם!

לייעןץ והכוונה מלאו את הפרטים :

ּ