צרו קשר
ּ

אילוף כלבים בצפון

המטרה של אילוף כלבים בצפון היא להכשיר את הכלב שלכם לחיים בעולם של בני האדם. בדיוק כפי שאנו נדאג לילדינו לרופא ומורה טוב, כך יהיה עלינו לדאוג לווטרינר מקצועי ומאלף טוב. קיימות שיטות אילוף שונות, כך שכל מאלף בוחר לעצמו את השיטה אליה הוא מתחבר בצורה הטובה ביותר, כזו שתוכל להביא לתוצאות היעילות והמהירות ביותר. בעת בחירת המאלף זכרו להתעניין בשיטת האילוף המועדפת עליו כך תוכלו לבצע תיאום ציפיות מדויק יותר.

אילוף כלבים בצפון

חשיבותו של אילוף כלבים בצפון

אילוף כלבים בצפון יכול להיות משמעותי ביותר עבור הכלב שלכם. כמו שאת ילדינו אנו שולחים לבית הספר, כך סביר שגם את כלבינו נשלח אל מאלף כלבים. האילוף יסייע בהענקת משמעת בסיסית לכלב. וזכרו כי אף פעם לא מאוחר מידי, גם לגורים וגם לכלבים בוגרים ניתן למצוא את דרך האילוף המתאימה להם ביותר. ציות לפקודות הבסיסיות יעזור לבסס את המשמעת אצל הכלב ויעזרו לכם לשמור על בטיחותו בעזרת פקודות כמו שב, רגלי, לא ודומיהן.

חשוב לזכור כי שיעורי האילוף אמנם מלמדים את הכלב כמה טריקים חדשים ויעילים, כמו לא לעלות על הריהוט או לא לעשות צרכים בסלון, אך יהיה גם עליכם להמשיך ולתרגל עם הכלב בזמנכם הפנוי בבית. בסופו של דבר המטרה היא לסייע לכלב ללמוד את ההתנהגויות המותרות לו וליצור תקשורת טובה ויעילה יותר בין שניכם.

פתרון בעיות התנהגות

חשוב לזכור כי בעיות התנהגות שונות מקשות לא רק על חיינו, אלא גם על הכלב. שהרי הוא חלק בלתי נפרד מהתא המשפחתי וגם עובר מהמורות רגשיות בשעה שהאווירה בבית לא רגועה. על מנת למצוא פתרון יעיל לבעיות אלו, חשוב להבין מהיכן הן נובעות.. נדב אילוף כלבים בע"מ התחיל את דרכו בעבודה עם כלבים מתוך אהבה ורצון לסייע לבעלי כלבים ולכלבים למצוא את הדרך האידאלית עבורם לתקשורת תקינה. על כן, ישמח לעזור לכם להבין את מקור ההתנהגות הבעייתית וימצא את הדרך הנכונה למניעתה

למעלה

נדב כהן מאלף הכלבים שלכם!

לייעןץ והכוונה מלאו את הפרטים :

ּ