צרו קשר
ּ

איך בוחרים מאלף כלבים ?

מזל טוב! חבר חדש ופרוותי הצטרף למשפחה שלכם! אך כל כלב עלול לפתח התנהגויות לא רצויות כמו נבחנות, עשיית צרכים בבית, חפירה לא רצויה בגינה ואף עליה על הרהיטים. האינטרנט מלא בעצות מועילות יותר ומועילות פחות. כך שלאחר קריאה של אינספור מאמרים בנושא, אתם ככל הנראה תישארו מבולבלים ובלי פתרון ממשי בידיים. אין ספק, האדם היחיד שיכול לעזור לפתור את הבעיה הוא מאלף כלבים מקצועי.
איך בוחרים מאלף כלבים ?
בחירת מאלף כלבים היא לרוב משימה מורכבת שיש לבצע בכובד ראש. הבחירה במאלף הנכון עבורכם ועבור החבר הפרוותי שלכם תהיה החלטה אשר תשפיע על איכות החיים שלכם יחד בצורה משמעותית. בעת הבחירה מומלץ לשים לב לגורמים הבאים:

  • הכשרה – חשוב לוודא כי המאלף אותו אתם בוחרים עבר הכשרה כלשהי בתחום. על מנת להיות מאלף כלבים על האדם לעבור הכשרות והשתלמויות שונות, רק כך תוכלו להיות בטוחים כי האיש שמולכם הוא איש מקצוע מוסמך ואמין.
  • שיטת אילוף – קיימות שיטות שונות לאילוף הכלבים, כך שאתם יכולים לבחור במאלף אשר עושה שימוש בשיטה שמקובלת עליכם. השיטות הנפוצות כיום הן שיטת האילוף הקלאסי אשר מבוסס על חיזוקים חיוביים לצד ענישה על פעולות שליליות. ושיטת אילוף חיובית אשר למעשה עובדת על חיזוקים חיוביים ללא כפיה או עימותים עם הכלב. מאמנים רבים בוחרים שלשלב בין השיטות השונות על מנת לקבל את האפקט הטוב ביותר על הכלב.
  • ניסיון – מעבר להכשרה הפורמלית אותה רוכש המאלף המוסמך, ישנה חשיבות רבה לניסיון שלו בתחום. הניסיון וההתמודדות עם כלבים שונים הינו משמעותי, ומומלץ לוודא כי המאלף הוא אכן בעל ניסיון בפתרון הבעיה בגינה הגעתם אליו.

אל תוותרו על הפגישה הראשונית

חשוב מאוד לוודא כי אתם וכלבכם פוגשים את המאלף טרם סגירה חוזה מולו. על מנת שהמאלץ יוכל לאבחן את הבעיה ההתנהגותית הספציפית של הכלב ישנה חשיבות כי הוא יפגוש אותו, שהרי לא יוכל לעשות זאת דרך שיחת טלפון. נדב אילוף כלבים בע"מ ישמח לעמוד לשירותכם ולסייע באילוף וחינוך כלבים.

למעלה

נדב כהן מאלף הכלבים שלכם!

לייעןץ והכוונה מלאו את הפרטים :

ּ