צרו קשר
ּ

כלבי ביגל למכירה

מעוניינים בחבר חדש?

ניתן לפנות לנדב בטלפון 052-4400094

הניסיון והידע הרב של נדב כהן בהכרת ובאילוף זני כלבים רבים, מעניקים לו את כל הכלים הנדרשים למכירת כלבים מקצועית והתאמתם באופן אישי לכל אדם ומשפחה. כפועל יוצא מכך, כלבים למכירה שאנו מציעים יזכו אתכם בגור כלבים איכותי ובריא, הנכון במדויק לאופי ולאורחות החיים שלכם.

חשיבות המניע הנכון בבחירת כלבים

אנו מסייעים לכל לקוח שלנו בבחירה נכונה של גור כלבים, כאשר בחירת כלבים למכירה משתנה בהתאם לרצונות, מאפייני וצרכי בעלי הכלב. בתור התחלה, חשוב להבין כי כלב אין לרכוש רק עבור הילדים. זאת מאחר שילדים אינם יכולים להיות אחראיים לצרכי הכלב. שנית, על מנת שקליטת הכלב תעבור בהצלחה הוא חייב להיות מוגדר כחיית מחמד של כל המשפחה, אשר ילווה אותה למשך שנים רבות וטובות.

סיוע בבחירת הכלב הנכון עבורכם

אצלנו תקבלו סיוע לבחירה נכונה של כלב המורכבת מספר פרמטרים בסיסיים שאנו לוקחים בחשבון, כמו:

  • זמן פנוי – לכל כלב יש רמת אנרגיה שונה הנדרשת להתאמה בכמות ובמשך הטיולים היומיים. לכן, אם אין לכם זמן פנוי העדיפו כלב פחות אנרגטי כמו בולדוג אנגלי . מסטינו נפולטיאנו. פיקינ.פאג סיני. מנגד, אם אתם יוצאים מידי יום להליכה או לריצה ארוכה תוכלו ליהנות מחברתו החיונית של בוקסר, ביגל , לברדור,דלמתי,וימרנר,רועה גרמני.
  • מאפייני המשפחה – למשפחות עם ילדים קטנים או המרבות לארח נמליץ לא לבחור בזן כלבים טריטוריאלים עם יצר לשמירה כמו דוברמן , מלינואה,כלבי עבודה. מנגד, יש לבחור בזן כלבים רגוע וחברותי כמו גולדן רטריבר או פקינז,קינג צ'ארלס,פאג סיני,לברדור.
  • עלויות תחזוקה – יש לקחת בחשבון כי ככול שהכלב יותר גדול כך גדלות עלויות החזקתו עבור מוצרי מזון, טיפוח, פנאי ומגורים.

כדאי שתכירו את כלבי הביגל

בין האופציות השונות של כלבים למכירה אנו מציעים וממליצים ללקוחותינו על גורי ביגל למכירה. מדובר בזן כלבי ציד בינוני בגודלו, בריא, שמח וחביב במיוחד, שהינו נוח לגידול, אינו תוקפני, מתקשר היטב עם סביבתו ואוהב ילדים. יחד עם זאת, יש לציין כי מדובר בזן כלבים מאוד נמרץ האוהב לטייל ולשהות בטבע. גזע זה פותח באנגליה במאה ה- 19 ככלב ציד נאמן, חכם, ידידותי ונמרץ, אשר צד כיחיד או בלהקה. כיום, בזכות חש הריח המפותח שלו נהוג להשתמש בזן זה של כלבים גם לאיתור סמים והרחה בכלל.

חשוב לציין שלביגלים אין מחלות גנטיות מסובכות עד כידי כך שאינו מגיע לוטרינר פרט לחיסונים שגרתיים.

קניית גורי כלבים ומידע נוסף

לרכישת גור כלבים גזעי ואיכותי בהתאמה אישית מלאה, ולקבלת מידע ופרטים נוספים בנושא, צרו קשר עם נדב כהן בטלפון 052-4400094.

למעלה

נדב כהן מאלף הכלבים שלכם!

לייעןץ והכוונה מלאו את הפרטים :

ּ