צרו קשר
ּ

מחיר אילוף כלבים

מחיר אילוף כלבים

בית הספר של נדב כהן מספק שירותי אילוף כלבים מקצועיים עבור כל סוגי הכלבים, בכל הגילאים ובכל רמות. אנו מציעים קורסי אילוף בזמנים גמישים ואילוף בתנאי פנסיון מלא, כאשר משך הקורס נקבע בהתאם למאפייני הכלב ולמידת מורכבות מבוקשת. יש לציין כי אנו מציעים עבור אילוף כלבים מחיר נוח והוגן במיוחד, המוצע לצד שירותים נוספים לרבות מכירת כלבים, אירוח פנסיון לכלבים ומכירת אוכל וציוד לבעלי חיים.

חשיבות אילוף כלבים כבר מגיל צעיר

אנו ממליצים על אילוף כלבים לפחות ברמה הבסיסית ובגיל כמה שיותר צעיר, על מנת להבטיח את הפיכתו לכלב קשוב וממושמע המהווה תוספת רצויה וחיובית למשפחה. חשוב להבין שכלב הגדל ללא כללי חינוך ומשמעת בסיסיים עלול להפוך לשתלטן, תוקפני ומזיק לבני אדם ולסביבה בה הוא חי. כמו כן, ככול שעובר הזמן ובעיות ההתנהגות של הכלב אינן מטופלות הן ממשיכות להשתרש ולהתקבע אצלו, והיכולת לשנותן הופכת ליותר ממושכת ומורכבת. מנגד, אילוף כלב על ידינו כשהוא עדיין גור תאפשר לעצב את אופיו והתנהגותו הרצויה, המתאימה למאפייני ואורחות חיי בעליו.

אילוף כלבים בוגרים

למרות ההמלצה לאלף כלבים בגיל צעיר, אנו אמונים גם על אילוף כלבים בוגרים ברמות מורכבות שונות. האילוף מתחיל באבחון הכלב שמאפשר למאלף להכירו, לבחון את אופיו ובעיות התנהגות שונות מהן הוא סובל. כך למשל, בעיות התנהגות של כלבים יכולות להיות סירוב להסתרק, נשכנות, נבחנות,קפיצות,הכלב מושך בטיול, אכילת צואה או חרדת נטישה. משך האילוף מוערך בהתאם לרמת מורכבותו ומסתיים כאשר ההליך הושלם עד תום. הקורס עצמו יכול להתבצע כשיעורים פרטיים במועדים נוחים וגמישים, ואף בתנאי פנסיון מלא במשך חודש ימים.. כמו כן, אנו מעניקים ייעוץ והדרכות לבעלי הכלב על מנת להבטיח את הטמעת האילוף והצלחתו.

מה כולל אילוף כלב בסיסי?

באילוף בסיסי שאנו מספקים, לומד הכלב את מעמדו בבית והתייחסותו לבני המשפחה כמנהיגיו הטבעיים. בנוסף, האילוף הבסיסי מורכב מיצירת שפה משותפת ומובנת בין הכלב לבעליו, ויכולות לציית לפקודות יסודיות כדוגמת ארצה, שב, רגלי, אלי, לא לזוז ולמקום. מעבר לכך, כל אילוף משתנה בהתאם לאופי ולבעיות ספציפיות של הכלב, וצרכי ואורחות חיי בעליו.

שירותי אילוף כלבים

להזמנת שירותי אילוף כלבים מקצועיים ואפקטיביים במחיר נוח במיוחד, ולקבלת ייעוץ ראשוני בחינם ומידע נוסף, פנו עוד היום אל מאלף הכלבים נדב כהן בטלפון 052-4400094.

למעלה

נדב כהן מאלף הכלבים שלכם!

לייעןץ והכוונה מלאו את הפרטים :

ּ