צרו קשר
ּ

אילוף כלבים בחיפה

מזל טוב! אימצתם חבר חדש למשפחה. הוא כבר יושב ומסתכל עליכם בחיבה בזמן שהזנב לא מפסיק לקשקש, אך עדיין עושה את צרכיו בבית ועולה על הרהיטים כשאתם לא מסתכלים, ולא נתחיל בכלל לבכות על גורלה המר של כל נעל ימנית בבית. נשמע כי אילוף כלבים בחיפה הוא הפתרון המתאים ביותר עבורכם כרגע. שם תוכלו לפטור את כלבכם משלל התנהגויות שליליות וללמוד את הדרך הטובה והיעילה ביותר לתקשר עם הכלב בצורה חיובית.

אילוף כלבים בחיפה

אילוף כלבים בחיפה לכל מטרה

אילוף כלבים בחיפה אינו עוסק רק בלימוד פקודות בסיסיות וטיפול בעשיית צרכים בבית. הוא יכול לעזור בנושאים שונים וחלקן כולל גם:

  • חפירות בגינה – ניתן לפתור בעיה זו על ידי תיקון התנהגותו של הכלב. כך שיבין כי במידה ועושה זאת אנו כועסים כיוון שהתנהגות זו אינה מקובלת עלינו.
  • חרדת נטישה – ניתן לעזור לכלב להתמודד עם חרדת הנטישה במגוון דרכים. אחת מהן היא דווקא לא לקיים טקס פרידה כשעוזבים את הבית. כך שיקבל את ההרגשה כי סדר היום מתנהל כרגיל ולא קורה שום דבר דרמטי.
  • סירוב לסירוק – ניתן להתמודד עם סירוב זה בעזרת חשיפת המסרק לכלב ושימוש בחטיפים תוך כדי סירוק עדין עד שיתרגל לתחושה.
  • עליה על ספות – אם ברצונכם למנוע את עלייתו של הכלב על רהיטים חשוב לשים לב כי ברגע שהוא עולה על ספה, אין להרעיף עליו חיבה וליטופים, אלא יש להוריד אותו ולהסביר בטון סמכותי כי ההתנהגות הזו אינה מקובלת בעינכם.
  • קפיצות – אילוף כלבים בחיפה יכול לסייע למניעת קפיצות על ידי ההרגל כי בכל פעם שהכלב קופץ, אין אנו נלטף אותו ונסביר לו בטון סמכותי כי אין התנהגות זו מקובלת ורצויה.

המאלף שיכול לדבר עם שניכם

אחד הדברים החשובים ביותר בעת בחירה של מאלץ כלבים מקצועי היא הבדיקה כי הוא אכן יכול לתקשר ברמה טובה אתכם ועם הכלב שלכם גם יחד. זו תהיה הדרך הטובה ביותר לדעת כי אתם והחבר הפרוותי שלכם נמצאים בידיים טובות. נדב אילוץ כלבים בע"מ מציע לכם שירותי אילוף כלבים בחיפה ובצפון. צרו קשר עוד היום.

למעלה

נדב כהן מאלף הכלבים שלכם!

לייעןץ והכוונה מלאו את הפרטים :

ּ