צרו קשר
ּ

איך לאלף כלב באופן נכון ומוצלח?

בשעה טובה, צירפתם כלב חדש למשפחה. ואולם, למרות היותו חמוד ומרשים הוא אינו מקשיב לדרישותיכם והתנהגותו מזיקה לסיבית המגורים, לכם, לשכנים, לעוברי אורח ולאורחים. כאן עולה השאלה הבסיסיתאיך מאלפים כלב, והאםאילוף כלבים עצמיאכן מומלץ? על שאלות אלו ועוד רבות נוספות, כמו איך בוחרים כלב ומהןהמחלות הנפוצותמהן כלבים סובלים, יש לנדב כהן מענה שלם.

האם כדאי לאלף כלב לבד?

ראשית, על השאלה איך לאלף כלב לבד אין מענה אחד, שכן התשובה משתנה בהתאם לסוג הכלב וגילו, ובעיות ההתנהגות מהן הוא סובל. מעבר לכך, אילוף כלבים עצמי דורש ניסיון והבנה רבה בגידול ואילוף, גישה נכונה לבעלי חיים וגם הרבה נכונות, סובלנות וזמן פנוי. חשוב להבין כי אילוף לא נכון הינו מזיק באותה המידה ואף יותר מאי אילופו של כלב, בהטמיעו בכלב הרגלים ודפוסים שגויים מיסודם. על מנת למנוע טעויות באילוף הכלב ולדעת האם אילוף עצמי נכון עבורכם, אתם מוזמנים לפנות אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני בחינם. בעקבותיו נקבע פגישה בה נאבחן את הכלב ונבדוק את יכולתכם, כישוריכם והיותכם זמינים לאלפו באופן בסיסי. מנגד, אם אתם או כלבכם אינכם עומדים בקריטריונים לאילוף עצמי מומלץ שתפנו אלינו לקבלת קורס מקצועי ויסודי.

דוגמאות לאילוף כלבים עצמי

אילוף הכלבים שאנו מספקים כולל גם מתן ייעוץ והכוונה מקצועיים ללקוחותינו עבור יישום הליכי האילוף והתמודדות עצמית עם התנהגות לא רצויה של הכלב. בין היתר, ניתן לנסות להתמודד באופן עצמאי עם מצבי ההתנהגות הבאים:

  • כלב קופץ – חשוב לדעת שכלב מגורה לקפוץ כאשר מחזיקים לפניו חפץ מוגבה, או כאשר מלטפים אותו גם כשהוא קופץ עלינו. לכן, על מנת לטפל בהתנהגות מטרידה זו אין ללטף את הכלב בשעה שהוא קופץ עליכם, אלא יש לגעור בו בכל פעם שהוא קופץ, להורידו וללטפו רק לאחר שהוא יורד מכם.
  • כלב חופר – מעצם טבעם, כלבים נוטים לחפור בין אם עבור שמירת ואגירת מזון, או בכדי לצנן את גופם בחום הקיץ. התמודדות עם תופעה זו דורשת את הוצאת הכלב לגינה רק עם השגחה, לגעור בו בכל פעם שהוא מתחיל לחפור ולעודדו כשהוא מפסיק פעולה זו. רק לאחר שהכלב הפסיק למשך תקופה רציפה של מספר חודשים מלחפור בגינה, אפשר לתת לו להסתובב בה ללא השגחה ובהדרגה.

יש לציין כי במידה והניסיון העצמי לאלף את הכלב לא צלח חשוב להביאו אלינו כמה שיותר מהר לתהליך אילוף מקצועי.

שירותי אילוף כלבים

על מנת לדעת עוד על אילוף כלבים ולקבלת שירותי אילוף מקצועיים, הינכם מוזמנים לפנות אל נדב כהן מאלף כלבים בטלפון 052-4400094.

אנו נשמח לעמוד לרשותכם ולהעניק לכם ייעוץ ראשוני בחינם.

למעלה

נדב כהן מאלף הכלבים שלכם!

לייעןץ והכוונה מלאו את הפרטים :

ּ