צרו קשר
ּ

חינוך גורים לצרכים

חינוך גורים לצרכים הינה משימה שחשוב מאוד לבצע כמה שיותר מוקדם על מנת להקל על החיים שלכם ושל החבר החדש והקטן שלכם. על מנת למנוע מהבית להיות מלא בשלוליות וערימות של צרכים יהיה עליכם להתחיל כמה שיותר מוקדם בחינוך לצרכים, זאת על מנת שנוכל להבהיר לגור כי מקומם של הצרכים הוא אך ורק בחוץ ולא בבית.

חינוך גורים לצרכים

מה כולל חינוך גורים לצרכים ?

חינוך גורים לצרכים הינו תהליך שחשוב להתמיד בו ולא לוותר. לרוב ניתן לחלק אותו לשלושה גורמים אשר יובילו בסופו של דבר להצלחה.

  • הגדרה של מקום נכון לביצוע הצרכים – ההגדרה הטבעית של הגור לגבי מקום עשיית הצרכים היא כל מקום חוץ ממקום השינה והאוכל. על כן המטרה שלנו בחינוך לצרכים היא לשנות את ההגדרה של המקום בו ניתן לעשות צרכים. זאת ניתן יהיה לבצע על ידי יצירת הרגל של עשיית צרכים במקומות מותרים וקבועים. זאת תוך כדי מניעת התפתחות ההרגל של עשיית צרכים בבית ובמקומות האסורים.
  • שיפור יכולת ההתאפקות של הגור – גור כלבים אינו מסוגל להתאפק לאורך זמן רב. אי אפשר לצפות מגור כי יתאפק מעשיית צרכים במשך יום שלם, ועל כן חשוב להקפיד להוציא אותו לטיול בכל כמה שעות על מנת למנוע ממנו את הבעיות הבריאותיות הקשורות להתאפקות ארוכה מידי, ומנגד את הכעס עליו משום שלא הצליח להתאפק.
  • תקשורת ביננו לבין הגור – זו נועדה לסייע לנו לגרום לגור להבין את חשיבות ההתאפקות ועשיית הצרכים במקומות המותרים בלבד. התקשורת תאפשר לגור להבין מה אנו רוצים ממנו, ומנגד תסייע לו להסביר לנו מתי הוא צריך להתפנות. תקשורת דו כיוונית זו ללא ספק תעזור גם ביצירת קשר חזק ומהותי יותר בינכם לבין הגור.

שומרים על גישה חיובית

אנו יודעים כי חינוך גורים לצרכים יכול להיות תהליך מייאש ברגעים מסוימים, אך חשוב לזכור כי התוצאה של התהליך הינה חשובה מאוד ותקל על החיים שלכם ושל הגור שלכם. נדב אילוף כלבים בע"מ מאמין כי חשוב לשמור על גישה חיובית, כיוון שהגור לרוב לא יעשה את צרכיו בבית מתוך כוונת זדון, אלא משום שלא הצליח להתאפק.

למעלה

נדב כהן מאלף הכלבים שלכם!

לייעןץ והכוונה מלאו את הפרטים :

ּ